poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Isia w gazecie O_o

Witam, przeglądając ostatnio prasę znalazłam artykuł o mnie, postanowiłam się nim podzielić z czytelnikami tego bloga, niech wiedzą kto go prowadzi. Ostrzegam, może być to wstrząsające przeżycie, szok i niedowierzanie, proszę lepiej usiąść. Nie wstydzę się tego, robiłabym to dalej, w sumie będę to robiła nadal, nikt mnie nie powstrzyma, w więzieniu też jest dobry materiał na kocie żarcie.

Btw, umieszczam ten artykuł bez zgody autora, ale w sumie i tak grozi mi dożywocie... ;>
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Umiesz podróżować w czasie? Wpis z 20 kwietnia, a wydanie gazety było 26 bm. :D
    Pozdrawiam
    Pompon - red. nacz. Supersexpressu
    PS. Cieszę się, że się spodobało ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem. Zabierzesz mnie kiedyś w taką podróż?

      Usuń
    2. Jak to się dzieje na Śląsku (zgodnie z treścią), to jak najbardziej do uwierzenia. No, jeszcze ewentualnie patologiczny Olsztyn też by przeszedł.

      Usuń