niedziela, 19 marca 2017

Komiks od Kalima (999)

Publikuję komiks od mojego kolegi Kalima (oczywiście za jego zgodą), który narysował mi ze 3 lata temu. Komiks kisił się u mnie na mailu, zapomniany, gdzieś w ciemnym kącie, ale niedawno Kalim przypomniał mi o nim, udało się szybko odszukać i powspominać stare, dobre czasy.

💩 śmiechu! Polecam! Choć pewnie ten komiks bawi tylko mnie i jego... ;-D
Pod każdym obrazkiem będzie tłumaczenie, w razie gdyby ktoś nie mógł sie rozczytać ;-)


Pasowałoby pójść do kina

Ciekawe co dziś grają

*KINO*
- Witam, jaki film Pan oglądał, że taka mina?
- Nieatrakcyjna

- Poproszę bilet na Nieatrakcyjną
- 15 zł

*NIEATRAKCYJNA*
Zaczyna się

- Hej Kamszot :)
- O co chodzi, czy to Isia z kurnika?!

- Oczywiście, że tak :)
- Zostałaś aktorką?
- Tak, jestem gwiazdą!

- Gratulacje!
- Chodź tu do mnie!
-(myśl) coś tu nie gra, jestem sam na sali

- No chodź... chodź...
- Okej... okej...

Zbliż się!

hi hi hi

Nic tu nie ma! Isia zniknęła

GŁOS: Wejdź w ekran
- Co?! W ekran?

*ŚWIAT ISI*

Co to za dziwny świat!
*997 będzie mój*
*Oddawaj 997*
*haha*
*give to me 997!*
*997 ISIA ♥*
*daj 997*
*997 daj*
*Kamilku oddaj 997*

GŁOS: Chodź... chodź...
- Muszę uciekać!

- Co to za łąka?
GŁOS: Isia prosi o przybycie!

- Oszalałem? Muszę się wydostać
Liczę do 3 i może się uda
1... 2... 3...

Nie odchodź Kamiś :C

GŁOS: Kamszot...

No, udało się wyjść
Dziwna przygoda
*KINO*

GŁOS: Kamil... Kamil...
- A co to? Pewnie się przesłyszałem

*DOM*
- No, jestem

ISIA: Wejdź Kamil :)
- O NIE !!!
ISIA: O TAK !!!


No i małe wytłumaczenie dla niekumatych: Na stronie kurnik.pl mam nick "nieatrakcyjna", Kamil - "999", ma też nick "997", który bardzo chciałam od niego wyciągnąć i często przypominałam mu o tym. Nie wiem co siedziało mu w głowie podczas rysowania tego komiksu... ale fajnie wyszedł ;-)

Pozdro Kalim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz